Dipermainkan

Tuesday 30 August 2011  | 

4 comments  | 
Assalamualaikum..
selamat hari raya..
orang lain bergembira, aku rasa aku pun patut bergembira tapi ada sesuatu yang menggangu hati aku kebelakangan ni..
RINDU..
huh, seksa je rasa tapi aku tak bagitau orang lain pun apa yang aku rasa ni.. malu kalau orang lain tau maka jatuhlah air muka aku.. aku cuba lepaskan rindu aku dengan menulis entri ini.. berharap sekurang-kurangnya hati aku ni dapat tenang untuk seketika.

Pelik bila dia yang dulu aku endah tak endah kewujudan dia, sekarang dia tiba-tiba menghilang.. aku dah macam orang gila rindukan dia! dulu dia je yang terhegeh-hegeh mesej aku, call aku.. dia ajak kapel, aku setuju je.. mula-mula memang dia sayang aku gila-gila.. tapi bila aku dah mula sayangkan dia, tiba-tiba dia menghilang.. aku yang tercari-cari dia sekarang! damn! seksa beb!

Mana lah dia menghilang.. aku IM kat facebook tak berbalas, kat skype pun aku chat sorang-sorang.. call pulak hp dia dah off.. kalau aku tau rumah dia..lama dah aku serbu.. Huh, tertekan aku macam ni.. makin aku nak lupakan dia kenapa makin aku ingat dia.. mana dia pergi?

Sekarang aku keliru.. aku dipermainkan ke??

4 comments:

kotak bulat ( 30 August 2011 at 02:01 )  

biarkan saja dia pergi.. tak perlu tunggu bnda yg pergi.. kalau awk tunggu lagi, ia semakin menyakitkan..teruskan hidup tanpa dia..

Unknown ( 2 September 2011 at 16:03 )  

kalau jodoh tak ke mana :)

BlogJi-aku ( 2 September 2011 at 16:12 )  

kotak bulat : emm,, btul.. da selesai akhirnya.. dia da ada yg lain

BlogJi-aku ( 2 September 2011 at 16:14 )  

tia: kalau xde jdoh pun tak leh wat pe kan

Post a Comment

 
Copyright 2010 | BlogJi: Dipermainkan | Template by Nakul Ezhuthupally